Heidi Pitkänen

Hei! Olen Heidi Pitkänen, 28-vuotias Kangasalan seurakunnan nuorisopappi ja äiti. Asun tällä hetkellä keskustan alueella.

Olen ehdolla kuntavaaleissa Kangasalan Vihreissä, koska kaupungista ja sen asukkaista on tullut minulle merkityksellisiä ja tuoreena kangasalalaisena haluan kaupunkimme olevan mahdollisimman hyvä paikka kaikille meille.

Maailman - ja Kangasalan - pitäisi olla tasa-arvoinen, yhdenvertainen ja antaa mahdollisimman hyvät mahdollisuudet hyvään elämään ihan jokaiselle ihmiselle. Se tapahtuu syrjäytymisen ja ulkopuolisuuden ehkäisemisen, laadukkaan koulutuksen ja osallisuuden parantamisen kautta. Jokaisella on arvo tulla nähdyksi, kuulluksi ja kohdatuksi.

Minulle tärkeitä teemoja ovat lasten ja nuorten hyvinvointi, yhdenvertaisuus ja kohtuullisuus, jotta tämä maapallo olisi olemassa myös jälkipolvillemme.

Kun haluat antaa äänesi rohkealle ja ennakkoluulottomalle ihmiselle, joka osaa kuunnella, keskustella ja tehdä työtä kaupunkimme hyväksi, äänestä minua!

Takaisin valtuustoryhmään